PracaGrupypl.praca.dyskusjePomóżcie wybrać zawód ;-) › Re: Pomóżcie wybrać zawód ;-)
  • Data: 2008-03-22 15:41:04
    Temat: Re: Pomóżcie wybrać zawód ;-)
    Od: "Piotr Miel" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bzyko <t...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    Stanowisko

    > dzieki za dobre checi ale nie brzmi zachecajaco :) Przeciez pisalem ze
    nie
    > zalezy mi na kasie (chociaz to juz przebolec moge;-) i na zapieprzu (
    > zdecydowanie odpada, szkoda zycia i wlosow :)
    >
    > Zostań maszynistą kolejowym,bedziesz prowadził elektrowozy lub
    spalinowozy,zależy na co zrobisz uprawnienia.Typowo męska robota!!!!Kasa z
    tego nie duża ,nie taplasz się w paskudnej pogodzie,wakacje na wyciągnięcie
    ręki bo za oknem,wykształcenie masz i to dobre,dużo podróżujesz,w kabinie
    lokomotywy jesteś sam czasem z pomocnikiem,same superlatywy.Spróbuj i
    powiesz jak daleko doszedłeś.Pozdrawiam