PracaGrupypl.praca.dyskusjePomóżcie chociaż dobrym słowemRe: Pomóżcie chociaż dobrym słowem
  • Data: 2003-05-15 10:49:41
    Temat: Re: Pomóżcie chociaż dobrym słowem
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. KASA - w czerwcu wystarczy tylko na rachunki
    > 2. Zmiana pracy - jestem sparaliżowany wizją przyszłości (vide wyżej) i
    nie
    > mogę wzbudzić w sobie motywacji do jej zmiany, może ktoś wskaże mi od
    czego
    > zacząć (pewnie dobry kop by się przydał).
    > Przerąbane...
    > Od czego zacząć.... i gdzie to się skończy....

    Wiec może Cie pociesze, w maju zaplace ostatnia rate i telefon komorkowy.
    Wiec z CV wysylanych do firm bede mogl go wymazac bo po miesiacu juz mi go
    wylacza.
    Rat w banku zostalo mi 24 a jak wspomnialem na jedna mnie jeszcze stac :)
    Nie wiem co mam zrobic, chce pracowac ale niestety.

    Żygam już tym krajem