PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy!Rozmowa rekrutacyjna. › Re: Pomocy!Rozmowa rekrutacyjna.
    From: "Coinneach Odhar" <a...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pomocy!Rozmowa rekrutacyjna.
    Date: Fri, 4 Oct 2002 19:47:01 +0200

    Użytkownik "yeene" <y...@p...onet.pl> postanowił uszczęśliwić całą
    ludzkość i ewentualnych kosmitów wiadomością
    > Witam!
    > Pomóżcie. Zostałam zaproszona na romowę kwalifikacyjną do banku. Bedzie
    się
    > ona składała z testów umiejętności i praca w grupie(?). Prosze o pomoc w
    > rozszyfrowaniu tych posunięć

    Ćwiczenie grupowe:
    1. słuchaj czy przeczytaj dokładnie instrukcję
    2. pilnuj czasu - wtrącaj często uwagi w stylu "zostało nam jeszcze X minut,
    podsumujmy, co osiągnęliśmy"
    3. inni uczestnicy to też kandydaci, którzy boją się tak samo albo bardziej
    niż Ty. Na początku ćwiczenia zainicjuj z nimi rozmowę, powiedz jak masz na
    imię itp.
    4. ćwiczenie będzie pewnie wymagało podziału funkcji. Zapytaj, kto czuje się
    w czym mocny
    5. myśl, jak rozwiązać zadanie. Jeśli nawet pomysł wydaje Ci się głupi,
    przedstaw go grupie. Jeśli go odrzucą, nie upieraj się za wszelką cenę przy
    swoim.

    Na test umiejętności nie mam pomysłów, nie znam się na bankowości. Jak Ci
    się będzie chciało, daj znać, jak Ci poszło.
    Pozdro
    Coinneach