PracaGrupypl.praca.dyskusjePomocy!! › Re: Pomocy!!
    From: "Paweł O." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pomocy!!
    Date: Sun, 21 Nov 2004 10:20:26 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@c46-148.icpnet.pl

    Amrek wrote:
    > Mam taka sytuacje w pracy:
    >
    > Pracuje normalnie na etacie po 8h ale...od 2 m-cy pracodawca razaco lamie
    > Kodeks Pracy zwieksza sobie kiedy chce czas pracy do 10h i rowniez w kazda
    > sobote i niedziele!!
    > Pracujemy na kompach po 10h!! Ile jest norma pracy przy kompie dziennie??
    > Ludziom oczy łzawia pomimo monitorow LCD i kregoslupy juz bola. Od 26 dni

    Troszke chyba przesadzasz z tym lzawieniem? Ja pracuje na kompie po
    12-14h dziennie od pol roku i na razie jakos nie narzekam. A co do
    meritum, to skoro jest Was wiecej (a nie tylko Ty), to przeciez mozecie
    solidarnie odmowic zostawania po godzinach, zwlaszcza, jezeli
    wyrobiliscie limit nadgodzin na caly rok.

    Pawel