PracaGrupypl.praca.dyskusjePolski budzet placi Koreanczykom ok. 114 tys za 1. miesce pracy - czy to ma sens? › Re: Polski budzet placi Koreanczykom ok. 114 tys za 1. miesce pracy - czy to ma sens?
    From: TLP <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Polski budzet placi Koreanczykom ok. 114 tys za 1. miesce pracy - czy to
    ma sens?
    Date: Wed, 19 Jul 2006 13:43:47 +0200

    Dnia 19-07-2006 o 13:06:10 Andrzej Misiak <a...@p...fm> napisał(a):

    > Uzytkownik "the_foe" <t...@W...pl>
    > Wydaje mi sie, ze zle na to patrzysz. Sytuacja wyglada tak, ze panstwo
    > daje
    > cos czego by bez inwestycji nie mialo.
    > Grunt, którego nie byloby w stanie sprzedac za rozsadne pieniadze.
    > Podatki, których by i tak nie bylo
    >
    > A o korzysciach juz pisali poprzednicy
    >
    > Oczywiscie zasadne by bylo stworzenie podobnych mozliwosci dofinansowania
    > dla mikrofirm

    NIE, DO CHOLERY!

    Nowa firma - makro czy mikro - to jest to, co widać. (i można wstęgę
    przeciąć...)

    A zabranie w podatkach milionowi przedsiębiorców po 100 złotych, by komuś
    (zgodnie z prawem Savasa) rzucić 60 milionów, to jest to, czego NIE WIDAĆ.

    Skoro państwo korzysta z istnienia firm, to niech je zakłada! Hutę
    Katowice na przykład. Państwowe Gospodarstwo Rolne. I bar mleczny Apis.

    Starszy człowiek w barze mlecznym
    je kartofle z ogórkami
    Całe życie tyrał w hucie
    a do huty dokładali