PracaGrupypl.praca.dyskusjePolicja ... › Re: Policja ...
    From: " steer" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Policja ...
    Date: Tue, 22 Jul 2003 12:37:06 +0000 (UTC)

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > 20 mln ludzi w Polsce korzysta z różnego rodzaju pomocy społecznej.
    > Mamy 5,5 mln kalek w 38 mln społeczeństwie (rekord świata nie licząc
    > Etiopii oraz państw w których niedawno odbyła się wojna). Wystarczy
    > temu się przyjrzeć i zaraz znajdą się pieniądze na godziwe
    > zarobki policjantów. Tylko nie pisz, że jesteś rencistą ;-)

    5,5 mlk kalek z czego 0,5 prawdziwych :)
    wydajemy ok 100 mld zł na tzw. transfery z 180 mld-owego budzetu. Rencistów
    jest w rzeczywistości 10 razy mniej niz jest w statystykach. Po co to
    wszystko, po co ? po co takie mechanizmy, po co taka redystrybucja, po co
    zasiłki dla pracujących, renty dla zdrowych, po co 560 tys urzedników (jak
    wejdziemu do UE ma ich byc 1,2 mld) .... ja wiem po co .... w zamian za głosy
    wyborcze osób które w większości myla kiełbasę wyborczą z suchą krakowską,
    słuchają rezimowej TV i czekaja na gierka. Oto demokracja - szkoda ze nie mam
    w tej chwili czapki frygijskiej bo bym miał o co buty wytrzec ...

    steer