PracaGrupypl.praca.dyskusjePolecenie służbowe mailemRe: Polecenie służbowe mailem
    From: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Polecenie służbowe mailem
    Date: Tue, 12 Jul 2005 19:38:07 +0200

    > Konfliktu jeszcze nie ma, bo jeszcze nie ma nadgodzin. Będą. A ja chcę się
    > zabezpieczyć przed jakimikolwiek konfliktami, nieporozumieniami, i wypracować
    > sobie sytuację, kiedy wszystko będzie jednoznacznie ustalone.

    OK, wiec pierwszym twoim krokiem musi byc dogadanie sie z przełożonym.
    Normalnie po ludzku powiedz mu, ze oczekujesz wynagrodzenia za
    nadgodziny zgodnie z przepisami i powiedz mu tez, ze oczekujesz
    conajmniej polecenia sluzbowego wyslanego mailem. Kazdy taki mail drukuj
    i "wynoś do domu". Mysle ze pierwszy miesiac powinienes zaufac ....
    jesli dostaniesz po nim wynagrodzenie zgodne z nadgodzinami, to mozna
    ten "proceder" kontynuowac, jesli jednak nie dostaniesz, to przechodzisz
    wyłącznie na polecenia służbowe na piśmie.

    Generalnie musi byc wiadomo, ze nie pozwolisz sobą "pomiatać na gębę".

    Nie moze byc tez takich sytuacji, ze ktos ... ty albo szef po jakims
    czasie obudzi sie i powie, ze oczekiwał czegos innego. To jest pierwszy
    sygnał niezdrowych relacji i braku przepływu informacji.

    --
    Krzysiek, Krakow