PracaGrupypl.praca.dyskusjePodwojny podatek dla pl w UE?Re: Podwojny podatek dla pl w UE?
  • Data: 2003-05-05 22:30:18
    Temat: Re: Podwojny podatek dla pl w UE?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Longinus wrote:
    > Nie, nie slyszalem. Nie jestem prawnikiem.

    JEsli zatem nie jestes - to nie tworz dziwnych teorii..

    > czy majac prace w UK bede placil brytjski podatek czy zalezal nadal
    > od tego co tu w Polsce nam Kolodko nawazyl?

    Bedziesz placil brytyjskie podatki jesli tam sie bedziesz rozliczal. W
    Polsce nie nalicza ci nic.
    Zadowolony?

    > (Milczenie oznaczac bedzie ta gorsza odpowiedz, do ktorej
    > zwolennikom UE trudno sie przyznac.)

    A przeciwnicy to jacys paranoidalne osobniki...
    W ogole nie rozumiem co z tym ma wspolnego integracja z UE?
    Jak ci sie nie podobaja nasze podatki - zaloz korespondencyjnie firme
    w USA i plac tamtejsze podatki...

    > Chodzi mi w sumie o prosta rzecz: czy oplaca mi sie liczyc na ta
    > Unie czy raczej zalatwiac "Permament Residence" w jakiejs Australii?

    Jesli bedziesz legalnie zatruniony w ktoryms kraju UE, gdzie podatki
    sa nizsze - to jak najbardziej!

    > Bedac specjalista z tzw. "gornej polki" dostane prace w Anglii i
    > tak, bez EU, ale czy sytuacja podatkowa nie bedzie czasem po
    > wstapieniu do Unii gorsza (wole chyba jednak podatki brytyjskie)?

    Specjalista ignorant... Uwazaj, tam takich nie lubia ;)