eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co studia?Re: Po co studia?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: Zbylut <Z...@N...zzz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Po co studia?
    Date: Sun, 3 Jan 2010 15:46:54 +0000 (UTC)
    Organization: Zbylutex
    Lines: 21
    Message-ID: <s...@N...zzz>
    References: <7...@c...googlegroups.com>
    <hhf6tb$a68$1@news.onet.pl> <s...@N...zzz>
    <hhfgci$d2m$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@2...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 90-156-50-212.as.kn.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1262533614 22112 90.156.50.212 (3 Jan 2010 15:46:54 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 3 Jan 2010 15:46:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-11 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:234003
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotrek napisal(a):

    > A jak jest teraz? Do LO przychodzą kandydaci nie mający bladego
    > pojęcia o sinusie i cosinusie. Niektórzy nie umieją dodawać ułamków. I
    > jak wytłumaczyć takim np prawo oma? Zdumienie i szok że coś takiego
    > istnieje. No i oczywiście są jeszcze słynne pomiary natężenia prądu w
    > gniazdku.

    nie wypowiem sie na temat sinusa i cosinusa, ale chore dla mnie jest
    nauczanie o rozmnazaniu roslin na biologii oraz zadania o tarciu na
    fizyce. To raczej powinno być coś w stylu wiedzy ogólnej o przyrodzie
    oraz 'czemu samolot lata' - by absolwent wiedział co sie wokół niego
    dzieje.

    > No bo w końcu każdy chce być dyrektorem.

    mam odwrotne doświadczenia :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut
    * Usenet news. Learn what you know, share what you don't *

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1