PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co studia? › Re: Po co studia?
  • Data: 2009-12-30 17:37:04
    Temat: Re: Po co studia?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Gru, 13:01, Zbylut <Z...@N...zzz> wrote:

    > mógłbyś to rozwinąć? Ja idąc na kierunek techniczny 'informatyka' nie
    > chciałbym się uczyć historii, bo w końcu nie po to tam idę.
    >
    > --
    > pozdrawiam, Zbylut
    > * Usenet news. Learn what you know, share what you don't *

    Ale moze chcialbys wybrac przedmiot o wdziecznej nazwie "anatomia" bo
    chcialbys pracowac w dziale informatyki ktora zajmuje sie
    projektowaniem urzadzen biomechanicznych. Lub cos w ten desen.
    Zauwaz ze w polsce nie idzie sie "na studia" w sensie "bede studiowal
    na oxfordzie" tylko idzie sie "na kierunek". Ktos kto studiuje np.
    filologie angielska, czesto nie ma mozliwosci pojscia na wyklad np. z
    jezyka niemieckiego.

    Po drugie szkoly ogolnoksztalcace sa "ogolnoksztalcace" i nie
    naswietlaja charakteru studiow. Informatyka w LO wola o pomste do
    nieba. Student zdaje sobie na "kierunek informatyczny" bo ma dobre
    wyniki z matury a na studiach mu cos mowia o macierzach, aseblerze
    itp. A uczen "profilu humanistycznego" moze miec o tym wieksze pojecie
    bo z powodu "humanizmu" ciekawy jest swiata i asemblera sie kiedy
    nauczyl dla zabawy.

    I po trzecie. W liceu wybierajac kierunek "biologia" zamyka sie sobie
    droga na inne rodzaje studiow. Bo liceum przygotowuje do zdania
    matury. A wiec na kierunku Biologia przygotowuje do zdania biologi i
    chemii. Wiec mozna isc "na kierunki" ktore przyjmuja uczniow z
    wynikami z matura z tych przedmiotow.

    Biomechanika? Zaaaapomnij.