PracaGrupypl.praca.dyskusjePlanista logistykRe: Planista logistyk
  • Data: 2004-11-17 08:23:40
    Temat: Re: Planista logistyk
    Od: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <cndudb$gc6$1@korweta.task.gda.pl>, adas wrote:
    > Studia skonczylem w tym roku. Doswiadczenia w tej dziedzinie w ogole nie ma.
    > Pracodawca informuje, ze na poczatek mysli o pensji w granicach 1500 zl na
    > reke (3 miesiace - okres probny). Pozniej... nie wie!
    > Poczatek mi odpowiada jak najbardziej. Jednakze co dalej? Czy w zwyczaju
    > jest podwyzka po okresie probnym? Duza, mala, do negocjacji? Moze malenka
    > podporeczka, jaka kwote podac, zeby sie nie zblaznic, a zarazem nie wyjsc na
    > takiego, co sie nie ceni? ;)

    Wydaje mi się (ale to takie subiektywne przeczucie :) że jeśli po
    studiach i bez doświadczenia pracodawca proponuje Ci 1500 netto na
    okres próbny ("a potem się zobaczy"), to jest raczej OK. Ja "karierę"
    zaczynałem podobnie - 3 miesiące na próbę, a dopiero potem właściwa
    rozmowa o pieniądzach. Po tych trzech miesiącach zarówno Ty jak i on
    będziecie już wiedzieli jakie są relacje między Twoimi umiejętnościami/
    potrzebami/możliwościami firmy i będzie mozna na spokojnie porozmawiać.

    Najlepiej nie myśl teraz o tym, ile można z tej pracy wyciągnąć "docelowo",
    ale staraj się zaprezentować przez ten czas z jak najlepszej strony.
    Możesz się pozytywnie zdziwić :)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH