PracaGrupypl.praca.dyskusjePlan urlopow › Re: Plan urlopow
    From: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Plan urlopow
    Date: Thu, 17 Jan 2002 10:41:35 +0100

    Użytkownik "Vildi" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a264i7$kok$1@news.tpi.pl...

    > Czy zdarzylo Ci
    > sie kiedys odpowiedziec na jakikolwiek post bez kasliwych uwag?

    Wydaje mi się, że tak.

    > Jak
    > napisalem kilka postow wyzej czytuje grupe regularnie od dluzszego
    czasu i
    > kiedy widze nadawca: Chester EM jest bardziej niz pewne, ze jak zwykle
    > oprocz niudolnej proby dogryzienia komus nie masz NIGDY nic
    konkretnego do
    > powiedzenia.

    Masz prawo do własnego zdania.

    Moja odpowiedź innym językiem - Plan urlopów jest jednym z elementów
    planu organizacji pracy. Byłoby conajmniej dziwne, gdyby ustawodawca
    wprowadzał celowy haos organizacyjny. W dobrze zorganizowanej firmie
    istnieje plan urlopów, a instrumentem wprowadzającym zmiany jest między
    innymi wniosek korygujący. Dodatkowo ustawodawca uwzględnił możliwość
    wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, wsparcie podnoszenia
    kwalifikacji
    (urlopy okolicznościowe).

    Pozdrawiam

    Chester EM