PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca za pracę.Re: Płaca za pracę.
  • Data: 2006-07-27 13:07:37
    Temat: Re: Płaca za pracę.
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    camel wrote:

    > Ile konkretnie strat przyniosła praca tej osoby?

    Nic konkretnego ;) Na razie w najgorszym przypadku jaki mi sie
    przytrafil to byl mniejszy zysk. Staram sie jak moge, aby zawsze byla
    mozliwosc zdublowania kogos, kto zawiedzie (przypadki losowe tez choedza
    po ludziach). Jeszcze nie zdarzylo mi sie nie zaplacic komus za parace
    -- owszem, w niektorych sytuacjach negocjowalem mniej niz obiecana
    stawke.

    Ale ja pytam o to, czy celowo potraficie/wykorzystujecie ludzi naiwnych
    lub latwowiernych.

    Pozdr
    ja

    --