PracaGrupypl.praca.szukanaPisanie programów na zamówienieRe: Pisanie programów na zamówienie
  • Data: 2004-04-19 20:25:26
    Temat: Re: Pisanie programów na zamówienie
    Od: "Ryszard B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > rowniez to polecam.
    >
    > nie mam nic przeciwko pobieraniu oplat za wdrazanie,
    > tylko dziwi mnie sprzedaz darmowego "oprogramowania sklepu" (100 zl?!)

    Oprogramowania sklepu opartego o darmowe oprogramowanie osCommerce, co jest
    wyraznie napisane we wstepie rozdzialu 'Oprogramowanie sklepu internetowego'.
    http://www.rbsoft.pl/sklep.html

    > moze cos jeszcze na temat usuniecia stopki?

    Chetnie. Sklep dzialajacy u nas zostal rowniez zakupiony. Szczerze mowiac nawet
    nie zauwazylem, ze nie ma stopki. Stanowi on przyklad dla klientow.
    Jezeli jest Pan zainteresowany zakupem oprogramowania, na pewno znajdzie sie
    tam stopka.