PracaGrupypl.praca.dyskusjePilnie potrzebni dystrybutorzy raportów internetowych z całego kraju!!!!! › Re: Pilnie potrzebni dystrybutorzy raportów internetowych z całego kraju!!!!!
    From: "marek" <m...@b...gmina.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pilnie potrzebni dystrybutorzy raportów internetowych z całego
    kraju!!!!!
    Date: Mon, 5 Apr 2004 10:50:43 +0100

    <m...@a...pl> wrote in message
    news:c4km64$b2l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Po pierwsze nie jestem pajacem a po drugie nikt nie kaze ci cokolwiek
    robic.
    > W koncu mamy demokracje a jak nie chcesz kasy zarabiac to juz jest twoja
    > prywatna sprawa.

    luuuuuuuudzieeee, spamer sie odezwaaaaaaa, chocta chopy, zatlucem gada!!!

    1. nie jestes pajacem, jestes oszustem (por. pierwszy, "naiwny" post z
    powyzszym).
    ale faktycznie wkreciles sie dopiero niedawno, bo nadal dyskutujesz, zamiast
    spamspamspamspamowac (to nic, z wiekiem Ci przejdzie)
    2. brak Ci kultury, a jesli Ci nie brak, to masz ja w podogoniu czyli jednak
    brak (por. temat grupy z tematem postu, jesli jeszcze nie wpadles na zwiazek
    przyczynowo-skutkowy)
    3. wlasciwie powinienem Cie opluc rowniez za oszustwo (tj "prace") ale
    poniewaz ani nie moge/chce tego sprawdzac, ani Ci nie wierze, pozwole sobie
    tylko zasugerowac, ze brzydko pachnie.

    marek