PracaGrupypl.praca.dyskusjePierwsza praca › Re: Pierwsza praca
  • Data: 2005-03-17 23:07:13
    Temat: Re: Pierwsza praca
    Od: "N" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zawsze wal, ze chcesz umowe o prace! Masz tutaj ZUS, swiadczenbia, urlop,
    platne zwolnienie lekarskie i okres wypowiedzenia. Cwaniaczki pracodawcy
    zeruja na nieznajomosci tego i wciskaja umowy zlecenie i o dzielo o kant
    .... ozena sobie je wytrzeć...
    Po umowie o prace masz swiadectwo pracy, dobry papier przy staraniu sie o
    next prace!
    Pozdrawiam