PracaGrupypl.praca.dyskusjePanorama Firm, umowa na okr. probny i koszty szkolenia - jak to jest na prawde? Prosba o radeRe: Panorama Firm, umowa na okr. probny i koszty szkolenia - jak to jest na prawde? Prosba o rade
  • Date: Wed, 26 Sep 2007 17:47:19 +0200
    Subject: Re: Panorama Firm, umowa na okr. probny i koszty szkolenia - jak to jest na
    prawde? Prosba o rade
    From: Bartosz Śmigaj <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje

    On Wed, 26 Sep 2007 08:55:09 +0200, Monika <a...@a...edu.pl> wrote:

    > skoro podpisa?e? to maj? prawo ci? obci??yae kosztami szkolenia. Tylko
    > sk?d
    > te 2000 tys. Jak wygl?da?o szkolenie. Mog? od ciebie wymagaae sp?aty
    > faktycznie poniesionych kosztów (czyli koszt szkolenia + delegacji). W
    > ustawie jest zapis, ?e mog? ci? obci??yae w przypadku parg.52 oraz
    > wypowiedzenia z?o?onego przez ciebie wi?c nie liczy?abym na porozumienie
    > stron. Nie mog? nic ci zrobiae je?li nie b?dziesz przed?u?aae umowy. Wi?c
    > jedyna mo?liwo?ae to przeczekanie do ko?ca umowy.

    Rozumiem. Szkolenie to 5 dni w hoteliku * w Warszawie + pogadanki, ze tak
    to okresle. Wartosc IMO zawyzona ale oczywiscie nie do udowodnienia.
    Oczywiscie wiem co podpisywalem. Pytanie wynikalo stad, ze jesli istniala
    by mozliwosc unikniecia tych kosztow nie mialbym nic przeciwko...

    Dziekuje za informacje.