PracaGrupypl.praca.dyskusjePROGRAMISTA APLIKACJI INTERNETOWYCH -[w-wa] › Re: PROGRAMISTA APLIKACJI INTERNETOWYCH -[w-wa]
    From: "Rybinka" <T...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PROGRAMISTA APLIKACJI INTERNETOWYCH -[w-wa]
    Date: Thu, 21 Nov 2002 09:06:10 +0100

    Ja też mogę podać czyjeś ogłoszenie, a ten ktoś nawet nie będzie wiedział,
    że wysłałem to ogłoszenie na grupę, po czym będzie zdziwiony, że dostaje
    jakieś listy, jakieś CV.

    Jak się wysyła ofertę firmową, to można ją wysłać z firmowego adresu...

    ***********
    Zatrudnimy osobę z doskonałą znajomością czegoś tam...
    Itp. itp. itp....
    Aplikacje prosimy przesyłać na adres:
    PLUS GSM...
    coś tam
    r...@p...pl
    ***********

    I co...? Czy to mogłoby być ogłoszenie wysłane naprawdę przez firmę???
    Wystarczy skopiować ogłoszenie z gazety i wysłać, a naiwni potem sami
    piszą... :-)

    *********
    ******
    *****