PracaGrupypl.praca.dyskusjePROGRAMISTA APLIKACJI INTERNETOWYCH -[w-wa] › Re: PROGRAMISTA APLIKACJI INTERNETOWYCH -[w-wa]
    From: "Rybinka" <T...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PROGRAMISTA APLIKACJI INTERNETOWYCH -[w-wa]
    Date: Wed, 20 Nov 2002 20:49:14 +0100

    A co tu obraźliwego?
    Nie napisałem, że to kiepska firma, że wykorzystuje prcowników itp... Nic z
    tych rzeczy. Wszyscy to wiemy, ale po co od razu to aż tak eksponować.

    Powiedziałem tylko, że sprzątaczka zarabia więcej niż niektórzy pracownicy
    Platformy. Oczywiście wiem, że Derektorzy Platformy zarbiają więcej, ale i
    kierownik sprzątaczek z pewnością zarabia więcej niż sprzątaczka. Poza tym
    mówiłem o konkretnej sprzątaczce, może inne zarabiają mniej .

    Na listy i CV Platforma nie odpowiada i jest to po prostu zwykły fakt, bo
    mam 2 CV, które wysłałem i nawet odpowiedzi nie było, choć wymagania = moja
    wiedza i doświadczenie.
    Więc kto tu kogo obraża???

    Co do zarobków to nie wiem czemu takie małe, może wynika to z sytuacji
    gospodarczej, a może z praktykowanego w firmie modelu dzikiego kapitalizmu z
    epoki wiktoriańskiej, a może po prostu mają to gdzieś i wyznają zasadę, że i
    tak się ktoś znajdzie... Trudno mi to wyjaśnić, może rzekomy pracownik
    Platformy wyjaśni jak z tym jest???

    Co do imion i podpisów to zobaczmy...
    Firma mówi, że jest Platformą MEdiową a jedyny kontakt to
    m...@p...onet.pl

    Gdyby w ogóle był na tej liście jakiś moderator, to poprosiłbym go, aby nie
    wpuszczał na listę ogłoszeń od firm, których nie stać na bardziej
    profesjonalny adres e-mail.

    Poza tym tak naprawdę każdy oszust może spreparować e-mail:
    m...@p...onet.pl

    Chyba założe sobie e-mail: P...@w...pl
    Też będzie brzmiało równie profesjonalnie. Tylko proszę się spieszyć, bo mam
    zamiar następne posty wysyłać z tego nowego adresu... :-))))

    PS. Co do "śmie", "nieprawdziwe" i tego typu innych określeń: przy osobistym
    spotkaniu oczywiście zaliczyłby pan siarczysty policzek za te inwektywy.
    A jak się nie podoba wolność wypowiedzi (nota bene: zgodnych z prawdą) to
    proszę zakładać Platformy w Korei Północnej...