PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACA W ANGLII › Re: PRACA W ANGLII
  • Data: 2003-10-08 17:16:20
    Temat: Re: PRACA W ANGLII
    Od: a...@p...zawadzkie.sdi.tpnet.pl szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <bm14ui$sbp$1@news.onet.pl> clockworkoi napisał(a):

    > Użytkownik "Anna F." <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    >> >
    > <cut>

    Z tym szukaniem pracy w UE to uwazajcie zeby sie nie nadziać na
    nieuczciwe firmy bo i takie tam działają praca na zachodzie to nie tylko
    sam "miód" jak opowiadają :) .Ale kasiora fakt, faktem jest!
    No to, do zobaczenia w maju! :)

    http://zawadzkie.host.sk/modules.php?name=Web_Links
    tu jest pare linków do takich firm moze sie Ci przydadzą

    Pozdrawiam
    artur