PracaGrupypl.praca.szukanaPOZYCJONOWANIE - wyszukiwarki zagraniczne - google, yahooRe: POZYCJONOWANIE - wyszukiwarki zagraniczne - google, yahoo
    From: "rafal" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: POZYCJONOWANIE - wyszukiwarki zagraniczne - google, yahoo
    Date: 19 Oct 2004 20:52:19 +0200

    > Warunek wstępny do pozycjonowania - optymalizacja:
    >
    > koszt optymalizacji w zalezności od technologii
    > -  dynamiczne np.php 200PLN za adres
    > -  proste html 50 zł za sztuke. zwykle jest to kilka podstron około 200PLN
    jesli
    > więcej dokumentow cena do negocjacji.
    >
    > czas realizacji - 7 dni od otrzymania podpisanej umowy
    > płatność - 7 dni od momentu przesłania przeze mnie wskazan do optymalizacji.
    >
    > pozycjonowanie na świecie w zalezności od języka
    > - polski - 40 zl za fraezę i 50 zl za słowo
> [...]

    Witam

    Moje pytanie dotyczy pozycjonowania strony pod domeną np. gry-nokia.pl lub coś
    podobnego nie dokonałem jeszcze rejestracji domeny, na frazy: "gry na
    telefon" "gry nokia" "gry komórka" " gry java"
    Na dzień dzisiejszy nie powstał jeszcze serwis, jest to kwestia 5-7 dni.
    Moje pytanie: Czy jest możliwością osiągnięcia pierwszej dziesiątki przy nie
    małej konkurencji?

    Pozdrawiam :Rafał