PracaGrupypl.praca.dyskusjePOMOCY!!!!!!!! Praca na nizszym stanowisku niz wynika z CV - jakRe: POMOCY!!!!!!!! Praca na nizszym stanowisku niz wynika z CV - jak
  • Data: 2005-10-16 11:25:12
    Temat: Re: POMOCY!!!!!!!! Praca na nizszym stanowisku niz wynika z CV - jak
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>
    napisał w wiadomości news:op.syqjizjtfrn0ri@donkichot...

    > Nie przewidzisz reakcji czytelnika Twojej aplikacji - więc może w LM
    > spróbuj z dużym naciskiem (i w miarę wiarygodnie) podkreślić i uzasadnić
    > swoją determinację, by pracować akurat w _tej_ firmie na _tym_ stanowisku?

    Mozna napisac, ze jest sie sklonnym wystartowac z nizszego stanowiska, z
    ktorego jest mozliwosc awansu na to stanowisko docelowe - w ten sposob
    podkresla sie determinacje bycia na tym stanowisku i nie sprawia sie
    wrazenia "zatrudnijcie mnie w jakimkolwiek charakterze", a jednoczesnie sie
    przekazuje swoja elastycznosc w tym zakresie.

    I.