PracaGrupypl.praca.dyskusjePKO BP › Re: PKO BP
    From: "Scheat" <scheat@WYTNIJ_TE_SLOWA.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PKO BP
    Date: Tue, 6 Jan 2004 00:14:49 +0100

    Użytkownik "Moralistka M." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:btblip$8eb$1@news.onet.pl...
    > Jeśli kandydujesz na to stanowisko to powinieneś wykazać się odrobiną
    > pomyślunku i wiedzieć, że takich przykładowych testów się nie podaje (nie

    [...]
    > Pozdrawiam,
    >
    > M.M.

    Zamiast prawic moraly chlopie to pomoglbys ...
    Wiadomo nie od dzis ze testy inteligencja jest tym co mierza testy na
    inteligencje ;)
    Jak czlowiek odrobine przygotuje sie do takich testow do czemu nie ?
    Jezeli ktos ocenia moja przydatnosc na podstawie analizy kolek, trojkatow
    i kwadracikow to czemu ja mam byc fair ? Czemu mam sie do tego nie
    przygotowac ?

    Odpowiadajac na pytanie poszukaj w ksiegarniach testow na inteligencje z
    Mensy.

    Scheat