PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    From: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Date: Wed, 4 Dec 2002 01:00:59 +0100

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:asjfur$t17$21@news.onet.pl...
    > (...) I jeden i drugi doszli do tego co mają bez znajomości czy
    > układów.
    Mnie zastanawia dlaczego za wszelką cenę chcesz przekonać nas do tego?
    Skoro doszedłeś do tego (o ile do czegokolwiek doszedłeś) bez znajomości to
    się tym ciesz, ale dlaczego chcesz na siłę, aby wszyscy w to uwierzyli?
    To troszkę tak, jak z propagandą, a że wszystko (lub prawie wszystko) było w
    niej kłamstwem to już zupełnie inna historia.
    Poza tym kwestia druga, tak jak "ukryci homoseksualiści" za wszelką cenę
    chcą być męscy tak ty za wszelką ceną chcesz udowodnić że jesteś lepszy od
    innych, czy zatem nie mam prawa przypuszczać, iż to Twoje "potępianie
    nieudaczników" nie jest po prostu dowartościowaniem siebie samego (jako
    takiego samego nieudacznika)?
    Chcesz dalej podyskutować o psychologii?

    > Tak się skłąda, że moi rodzice tego nie zrobili. I dzięki temu zapewnili
    > sobie najlepsze zabezpieczenie na starość - wdzięczność własnych dzieci.
    Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem powyżej i zrozum to co pomiędzy
    wierszami.

    --
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz