PracaGrupypl.praca.dyskusjePHP vs JAVA (zdalnie)Re: PHP vs JAVA (zdalnie)
  • Data: 2007-03-06 21:04:41
    Temat: Re: PHP vs JAVA (zdalnie)
    Od: Artur Zabroński <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pw wrote:

    > Musiałbym sam ocenić.

    Jak ocenisz daj znać ;-)

    > Jasne, ale potem kod wygląda jak wygląda.

    Tzn. jak?

    > Zabawne.

    Mi się bardziej podoba niż metoda operator==(JakisObjekt o); ;-)

    > Ja dziękuję za taki ficzer.

    To Twoje subiektywne odczucia.

    > static_cast, dynamic_cast, reinterpet_cast, const_cast - od razu widzisz
    > o co chodzi.

    I to jest czytelne? ;-)

    > A jeśli wiem, że nie rzuci to po co? A jak chcę wyżej to po co?

    Jeżeli coś deklaruje że może go rzucić to trzeba założyć że tak się zdarzy i
    lepiej mieć coś na taką sytuację ;-)

    > To nie namiastka, to interfejs.

    To dlaczego nie zarezerowowano dla niego słowa kluczowego interface tylko
    taka rzeźba?

    > Ale if(int i = cokolwiek) { } już mniej.

    Przykłady zastosowań?

    > Patrz wyżej i wiele podobnych skrótów.

    Moim zdaniem (i nie tylko moim) takie skróty prowadzą tylko do kłopotów.

    > Niestety kiedyś troszeczkę i podziękowałem.

    No ostatnimi czasy dużo się zmieniło.

    > Nie przesadzaj. Z wyjątkami mi chodziło, że nie chcę zawsze wszystkiego
    > łapać bo po co.

    To przesadzanie?

    > Brak oddzielenia deklaracji od implementacji zmniejsza czytelność kodu.

    W dobrym IDE to masz listę metod i obiektów i raczej nie poszukujesz metody
    wzrokiem w kodzie, a jeżeli zmienisz przykładowo argument nie musisz go
    zmieniać w dwóch miejscach.
    > Po co zbędny balast po którym wszystko dziedziczy? Żeby spowolnić
    > działanie, zeżreć pamięć i uniemożliwić tworzenie typów konkretnych?

    Czasami dużo upraszcza.

    > Powiedzmy, że C++ ma swoje szerokie zastosowania ;-)
    > Chyba już EOT :)

    I Java też. EOT :-)

    --
    Artur Zabroński

    E-mail: artur (dot) zabronski (at) gmail (dot) com
    Jabber: artur (dot) zabronski (at) gmail (dot) com