PracaGrupypl.praca.dyskusjePH w Philip Morris - pytanie do pracownikow bylych i obecnych › Re: PH w Philip Morris - pytanie do pracownikow bylych i obecnych
  • Data: 2008-02-07 16:18:22
    Temat: Re: PH w Philip Morris - pytanie do pracownikow bylych i obecnych
    Od: "Tomek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No cóż, jest to korporacja więc bedzie podobnie jak na chrzcie:

    czy wyrzekacie się wolnej myśli ?

    - wyrzekamy się,

    czy wyrzekacie się prawa do prywatności ?

    - wyrzekamy się.

    A tak na poważnie to zależy w jakich firmach dotąd pracowałeś i jaki masz
    charakter, ale kiedyś mój kolega który mógł tam pójść skomentował to tak: jakbym
    chciał mieć wojskową dyscyplinę to zgłosił bym się do armii a nie do PM.
    Na przykład: plan pracy musisz tak dokładnie sprecyzować, żeby twój trener
    robiąc ci niespodziankę (kontrolę)mógł się ciebie spodziewać pod sklepem z
    dokładnością do 20 min. Wiem też, że kilka lat temu jak kupowali służbowe auta,
    które były seryjnie wyposażone w klimę to potem tę klimę wymontowywali. Być
    może wiele się zmieniło a tobie powyższe przykłady mogą nie przeszkadzać.
    Najlepiej popytaj innych przedstawicieli FMCG, oni wiedzą najlepiej

    Pozdrawiam
    Tomek