PracaGrupypl.praca.dyskusjeOstrzezenie przed firma produkujaca program telewizyjny 'Uklad scalony' › Re: Ostrzezenie przed firma produkujaca program telewizyjny 'Uklad scalony'
    From: "zairazki" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ostrzezenie przed firma produkujaca program telewizyjny 'Uklad scalony'
    Date: Thu, 10 Jan 2002 10:01:51 +0100

    news:178c.00003078.3c3c6aef@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    [ciach]

    > A propos takiego typu programow i TV w ogole...
    > Zawsze jednak nalezy podpisywac umowe!!!
    > Ile razy "przejechalem sie", bo wydawalo mi sie, ze "kto jak kto, ale ten
    > nie moze mnie oszukac, bo przeciez znamy sie tak dlugo":)
    >
    > Tu nie ma zmiluj sie:)
    >

    > Pozdrowienia
    Witam w klubie :-(((
    Taki styl to nie tylko w TV dowolnego kanału. Etyka w biznesie to na ogół
    tylko temat omawiany na szkoleniach ;-((
    Nawet najlepszy kolega jest w stanie zrobić Cie w babmuko za odpowiednią
    kasę, a daleki znajomy może bycć uczciwy. Nie ma reguły poza regułą
    ograniczonego zaufania... do siebie:
    Ograniczone zaufanie możesz mieć do siebie i nikogo poza tym, o ile
    szanujesz kasę swoją. Nawet podpisaną umowę powinieneś sprawdzić, czy
    podpisujący był upoważniony do jej podpisania, oraz czy np. jako
    przedstawiciel Zarządu nie przekroczył uprawnień (np. co do wartości umowy,
    którą mu wolno podpisać!).
    Kiedyś na szkoleniu padła taka definicja biznesu: jest to sztuka wydutkania
    drugiej strony, ale zgodnie z przepisami prawa. Czasy takie, że i paragrafy
    służą głównie do przepychania zatkanej kanalizacji...
    A w mediach pracuje na ogół dość specyficzny podgatunek ludzi, dla których
    sława jest równoważna z kasą, z przewagą kasy.
    Powodzenia życzą
    zairazki