PracaGrupypl.praca.dyskusjeOracle OCP › Re: Oracle OCP
  • Data: 2004-06-09 17:26:48
    Temat: Re: Oracle OCP
    Od: "Tomasz Kowal" <T...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Świątek" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:ca5gns$3dv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Mam pyatnko
    > Gdzie posiadacz takiego certyfikatu może znaleźć pracę?
    > Czy w poslkich firmach / biurach wogoole jest to brane pod uwagę?
    > I gdzie lepiej szukać / słać CV - firmy raczej programistyczne (comarch,
    > computerland) czy też firmy pokroju ernst&young czy accemture?
    > A może coś jeszcze innego?
    > Co Wy na to?
    > Zdrufko
    > Michał

    Jeżeli znasz dobrze angielski i masz OCP koniecznie spróbuj w impaqu.
    Potrzebują sprofilowanych programistów np. od pl/sql - słyszałem dużo
    dobrego o samej atmosferze w firmie. Jeżeli lubisz wyścig szczurów możesz
    spóbować accenture mają cały dział oraclowców, ale tu rzeczywiście potrzebne
    są przynajmniej podstawy ekonomii.