PracaGrupypl.praca.dyskusjeOprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik › Re: Oprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik
    Subject: Re: Oprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Thu, 18 Oct 2012 04:10:46 +0200
    From: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 17.10.2012 o 21:07 z <z...@u...pl> pisze:

    > Szczerze. Widząc co się dzieje to mam ochotę pójść na maksa w "czarną
    > czeluść". Wziąć rozwód na papierze, brać zasiłki rodzinne, zapomogi,
    > mieć zagwarantowane dla dziecka przedszkole i mieć w du... przyszłą
    > niedoszłą emeryturę do której prawdopodobnie i tak nie dożyję.

    Mam nadzieje, ze Twoja slubna pracuje, bo jesli nie i jej nie zglosiles do
    KRUS, to bedziesz mial jeszcze zalegle skladki do oplacenia za domownika
    ;) Jesli jednak nie zglosiles jej do KRUS, to radze sie pospieszyc, bo
    teraz "majom fszysko w kąputerach" (oryginalna pisownia obecnego
    magistranta z UŚ w Katosach) i sa w stanie wykryc doslownie kazdy
    najmniejszy okres bezskladkowy :(

    > Hiii. Właśnie mi lotnisko w Świdniku budują a w Londynie mam z marszu
    > robotę przy malowaniu ścian. Tylko za stary jestem na naukę języków i
    > trochę za dużo umiem żeby tak to zaprzepaścić. Może oblukam Warszawę i
    > okolice. Mój już były pracodawca zaczyna się zastanawiać jak to dalej
    > prowadzić firmę na drugim końcu Polski kiedy główny klient przysyła
    > pliki aż tak bardzo wymagające pracy. Do tej pory tego nie zauważał.
    > Było fajnie, szybko, sprawnie i bez wtop i bez podwyżek. :-)
    > Może z tego wyjdzie zdalna robota za większe pieniądze. Tfu tfu tfu
    > odpukać :-)

    hehehe no z tym jezykiem, to nawet w PL ostatnio jest plaga i bez
    przynajmniej angielskiego komunikatywnego, o jakiejs ciutke ambitniejszej
    pracy nie masz co marzyc. Chyba ze liczyles glosy podczas wyborow i
    wykryles szwindel... Wtedy zaproponuja Ci posade w jakiejs instytucji
    podleglej wygranemu ;-)

    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.