PracaGrupypl.praca.dyskusjeOprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik › Re: Oprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik
    From: z <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Oprogramowanie Kupno-Sprzedaż Firma-pracownik
    Date: Wed, 17 Oct 2012 21:07:55 +0200

    W dniu 2012-10-17 18:17, Jaskiniowiec pisze:
    > Zawsze tez mozesz pozostac w szarej strefie przez 3 lata, albo poszukac
    > sobie na ten okres sponsorki(a?), a pozniej na legalu (chyba ze Palikot
    > dojdzie do wladzy) zalozyc firme na KRUS ;-) Jednakze mam nadzieje, ze
    > wiesz, jakie z tego tytulu wiaza sie ograniczenia etc. Jesli mimo to,
    > nie przeraza Cie to, to polecam ;-)

    Szczerze. Widząc co się dzieje to mam ochotę pójść na maksa w "czarną
    czeluść". Wziąć rozwód na papierze, brać zasiłki rodzinne, zapomogi,
    mieć zagwarantowane dla dziecka przedszkole i mieć w du... przyszłą
    niedoszłą emeryturę do której prawdopodobnie i tak nie dożyję.

    > No i ostatecznie (tak jak ja to zaczynam czynic), mozesz sprawdzic ile
    > masz km do zachodniej granicy, tudziesz lotniska i ... ;-)

    Hiii. Właśnie mi lotnisko w Świdniku budują a w Londynie mam z marszu
    robotę przy malowaniu ścian. Tylko za stary jestem na naukę języków i
    trochę za dużo umiem żeby tak to zaprzepaścić. Może oblukam Warszawę i
    okolice. Mój już były pracodawca zaczyna się zastanawiać jak to dalej
    prowadzić firmę na drugim końcu Polski kiedy główny klient przysyła
    pliki aż tak bardzo wymagające pracy. Do tej pory tego nie zauważał.
    Było fajnie, szybko, sprawnie i bez wtop i bez podwyżek. :-)
    Może z tego wyjdzie zdalna robota za większe pieniądze. Tfu tfu tfu
    odpukać :-)