PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpinie o 4pi oraz DGARe: Opinie o 4pi oraz DGA
  • Data: 2004-06-09 13:04:47
    Temat: Re: Opinie o 4pi oraz DGA
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DKacz <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Ile można u nich zarabiać "na początek" (absolwent zaraz po studiach ale z
    > doświadczeniem - kilka praktyk - oraz "uprofilowany" pod kontem takiej pracy)?

    Kątem.
    Poza tym - jakiego typu masz doświadczenie? Co robiłeś, w jakich firmach
    itd.

    > Ile proponujecie odpowiedzieć na pytanie "ile chce pan zarabiać"? Jak szybko

    Tyle na ile się cenisz.

    > można awansować / prosić o podwyżkę?

    Jeszcze nie zacząłeś tam pracować, a już myślisz o podwyżce? Huh.

    > A może ktoś ma inne informacje o pracy w charakterze konsultanta IT ds.
    > bezpieczeństwa? Chodzi mi raczej o pracę w polskich firmach, nie w D&T czy

    Tzn. jakiego typu informacje? O posadach? Na to stanowisko raczej nie biorą
    świeżo upieczonych studentów, a dobre posady trzeba sobie wydeptać
    doświadczeniem.

    --
    Przemysław Maciuszko