PracaGrupypl.praca.szukanaOpieka Kobietom WłochyRe: Opieka Kobietom Włochy
  • Data: 2002-06-13 08:53:30
    Temat: Re: Opieka Kobietom Włochy
    Od: "Pestka" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja mama od 1,5 roku pracuje we woszech jako opiekunka. Pierwszy raz
    wyjechała znając 10 włoskich słów..... Zarabia w granicach 2800-3000 PLN na
    łapke(zysk.), bo wyżywienie i mieszanie za darmo... nikt jej nie zgwałcił,
    nie okradł....Ma dobrą rodzine ale nie wszędzie jest tak kolorowo- to cięzki
    kawałek chleba, daleko od rodziny, jak się nie zna języka i zależy od
    dziadków- a czasami potrafia być wredni, ...
    I podejrzewam, ze ten Pan, który załatwia prace będzie chciał niezła opłatę
    za tę usługę......
    Salut!!
    Pestka