PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkulary a etat › Re: Okulary a etat
    From: chester <c...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Okulary a etat
    Date: Sat, 06 Oct 2007 16:11:11 +0200

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:fe7t52$jho$1@inews.gazeta.pl chester

    > http://42.pl/u/uVh
    > http://42.pl/u/uVi

    I tak to jest jak się wciska 'wyślij' przed napisaniem wszystkiego, co
    chodzi po głowie ;-)

    Mam jeszcze pytanko uzupełniające. Wiem już, że pracodawca powinien mi
    sfinansować co najmniej najtańsze okulary korekcyjne.
    Ale na jakiej podstawie?
    Czy wystarczy recepta na okulary wystawiona podczas badania
    okulistycznego zrobionego przed przyjęciem do pracy?
    Czy to musi być zaznaczone na tym druczku co do niego poszedł od lekarza
    MP (to co było na nim napisane, było pismem odręcznym i średnio czytelne)?

    chester