PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdprawa, a nowa praca.... › Re: Odprawa, a nowa praca....
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odprawa, a nowa praca....
    Date: Mon, 08 Jul 2002 11:28:36 GMT

    Pięknego dnia Mon, 8 Jul 2002 07:49:48 +0200, "Flamenco"
    <m...@p...onet.pl> zakodował:

    >Jesli dostajesz porozumienie zmieniajace, to nie dostaniesz odprawy.

    Porozumienie musisz podpisać, nie ważne, że je dostaniesz. Jeżeli to
    jest wypowiedzenie warunków, to jak nie przyjmiesz rodzi takie same
    skutki, jak wypowiedzenie umowy przez pracodawcę. Ale ciągle dotyczy
    jednego pracodawcy.

    >Przy zwalnianiu dostajesz formularz, w ktorym informujesz m.in. czy
    >podejmujesz nowa prace od razu

    Jakoś nie dostałem. Podjęcie od razu pracy (jeżeli to nie jest praca w
    firmie przejmującej majątek upadającego pracodwacy) nie zwalnia
    pracodawcy z obowiązku wypłacenia odprawy. Przeczytałeś Art. 8.3?

    >i jesli podejmujesz od razu na pelny eteat to nie, sam to przecwiczylem na
    >pewnym "robolu", ale facet sie wycwanil i oszukal, dogadujac sie z nowym
    >pracodawca, na umowe zlecenie na jakis czas.

    No, nie wiem kto się wycwanił. Możesz podać przepis, na podstawie
    którego chciałeś "robola" pozbawić odprawy?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775