PracaGrupypl.praca.dyskusjeznajomy był na rozmowie w sprawie pracy... › Re: Odp: znajomy był na rozmowie w sprawie pracy...
  • Data: 2006-11-22 20:47:26
    Temat: Re: Odp: znajomy był na rozmowie w sprawie pracy...
    Od: val <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news napisał(a):
    {cut}

    > wiec zadam inaczej pytanie
    >
    > ile zarabia serwisant drukarek + fax + niszczarek + drobne naprawy sprzetui
    > ksero?
    > pozdr

    Witam
    Jako ciekawostke powiem tak: Jak zaczynalem pracowac w serwisie
    kserokopiarek i innych sprzetow biurowych, w 1995 r dostalem na poczatek
    500 zl netto. W szczytowym okresie wychodzilem 3000 zl netto (firma byla
    naprawde dobra) Teraz mieszkam i pracuje na Cyprze i mam 700CYF + car +
    mobile i takie tam rozne, co daje ok 1400 Euro, ale wybieram sie do GB
    bo tam placa 2 razy wiecej

    Pozdro