PracaGrupypl.praca.dyskusjeco to w ogóle znaczy????? - dotyczy wynagrodzenia › Re: Odp: co to w ogóle znaczy????? - dotyczy wynagrodzenia
  • Data: 2005-11-10 20:30:56
    Temat: Re: Odp: co to w ogóle znaczy????? - dotyczy wynagrodzenia
    Od: Cobane <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 5 Nov 2005 11:16:05 +0100, Lukasz <b...@b...pl> wrote:

    > To znaczy, ?e:
    > - zarobisz tyle, ile sobie sam wypracujesz
    > - pracodawca nie ponosi ryzyka biznesowego zwi?zanego z zatrudnieniem
    > Ciebie
    > - na pewno nie zarobisz wi?cej, ni? pewna granica rozs?dnych zarobków w
    > tej
    > bran?y. Jak b?dziesz tak dobry, ?e zaniesie si? na pensj? z prowizji np.
    > 15000 z?, to pracodawca zaraz zmieni Ci umow?, ?eby? za du?o nie
    > zarabia?.
    > Za przeproszeniem pieprzenie w rodzaju "b?dziemy si? cieszyae, gdy b?dzie
    > Pan
> [...]
    Na polskim rynku jeszcze długo nie będą się pojawiać w ofertach pracy
    konkretne informacje o zarobkach tak jak to jest na zachodzie. Rynek jest
    zbyt zróżnicowany, ciągle w zbyt prosty sposób budżetowane są
    wynagrodzenia bez związku z projektami lecz zakładające że jak ktoś ich
    olśni to rozmowa może być o każdych pieniądzach lub ile sie wytargujesz
    będziesz miał a my ci tego nie ułatwimy, innym razem poprostu wstyd "że
    tak mało" lub ogłoszenie jest zwykłą reklamą.

    Paz tym Łukasz ma rację - wysokie zarobki na etacie są u nas niemoralne.
    Duża w tym zasługa w naszej polskiej mentalności - nie lubimy patrzeć a
    tym bardziej się przyczyniać do czyjegoś powodzenia. Wyjście : własna
    firma.

    Cobane