PracaGrupypl.praca.dyskusjeadministrator w Warszawie - zarobki › Re: Odp: administrator w Warszawie - zarobki
  • Data: 2003-02-03 19:14:52
    Temat: Re: Odp: administrator w Warszawie - zarobki
    Od: "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 03 Feb 2003 19:52:16 +0100, martin wrote:

    > Użytkownik "Pawel J Maczewski" <p...@s...uw.edu.pl> napisał w wiadomości
    >

    >zacznij od zarobków ,które Cię satysfakcjonują .

    Wiem, wiem, ale to moja pierwsza platna praca w tej branzy.. i nawet nie
    wiem ILE mnie satysfakcjonuje (mam na mysli realne satysfakcjonujace, bo
    nierealne to tak 6-7k PLN ;))
    W sumie jak powiem za malo to pomysla ze cos ze man nie tak.. Jak za
    duzo to podziekuja... Myslalem jakos o 1300 netto, ale nie wiem czy to
    rozsadna suma za caly etat?

    pozdrawiam
    PJM