PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Comarch - pytania › Re: Odp: Odp: Praca w Comarch - pytania
    From: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Odp: Praca w Comarch - pytania
    Date: Tue, 29 Mar 2005 00:21:02 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > nie wiem skąd masz takei inforamcje , praktyka :
    Gdzie? Pomyśl trochę:

    > 4 programistów - 1 handlowiec - mowimy projektach
    Jeżeli ten "projekt" jest przeznaczony dla jednego (lub kilku)
    odbiorcy, to fakt. Mówiłem o programach tworzonych do sprzedaży na
    terenie całego kraju albo i poza nim. Jak powstaje program w miarę
    uniwersalny, np. księgowy, to 1 człowiek sprzeda go np. w 1000
    firmach?

    > 9 programistów - 1 handlowca - produkt "pudełkowy"
    Może występuje taka proporcja, jak jest sprzedawany przez firmę od
    jakiej każdy oczekuje nowego produktu i mającej już zbudowane mocne
    kanały dystrybucji. Część firm jednak sama prezentuje swoje produkty
    po hurtowniach i sklepach. Etap budowy kanałów dystrybucji musi
    zresztą przejść każda firma. Kanały dystrybucji to również handlowcy,
    chociaż niekoniecznie zatrudnieni przez firmę programistyczną...

    > hmm i oczym to swiadczy ?
    1. O małej orientacji na rynku pracy
    2. O niskiej kulturze zawodu handlowca wynikającej z braku fachowych
    sił (czemu, to Immona pisała)
    3. O znacznie niższej wygodzie pracy handlowców niż programistów
    4. O kiepskim potocznym wizerunku handlowca

    A poza tym, czy dla ciebie handlowiec to tylko coś jak akwizytor?

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/