PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk w drukarniRe: Odp: Informatyk w drukarni
  • Data: 2004-10-11 17:56:34
    Temat: Re: Odp: Informatyk w drukarni
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-10-11, Mariusz <m...@U...pl> wrote:
    > 850 brutto
    To chyba za ćwierć etatu?

    > ponieważ:
    > - problemy z siecią nie zdarzają się ciągle tylko od czasu do czasu
    No, mówiłem. Ćwierć etatu. Codziennie z rańca na dwie godzinki. Logi
    sprawdzić. Papier w faksie uzupełnić. Takie tam. A jak coś się posypie
    to firma poczeka do następnego dnia. Albo zapłaci za taksówkę i nastepnego
    dnia da wolne. Albo nadgodzinki zapłaci.

    > - firmy już zazwyczaj posiadają osoby zajmujące sie zarządzaniem
    Może zmieniają?

    > - a help desk jest zbedny skoro w dzisiejszych czasach zatrudnia się
    > osoby ze znajomością obsługi komputerów
    Na przykład kadrowa-prawniczka, która nie umie sobie dać rady z wysłaniem
    ogłoszenia na ppo?

    > tak wiec pierwszy lepszy student informatyki pracujący na umowe-zlecenie
    > poradzi sobie bez problemów no chyba ze firma potrzebuje osoby, która
    > zajmie się
    No, z tym pierwszym lepszym to bym uważał... Znam przynajmniej jednego
    studenta informatyki z dobrej uczelni, któremu nie dałbym hasła roota
    na maszynce, za którą odpowiadam. Chyba, że dostałbym takie polecenie
    na piśmie.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --