PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja...Re: Odp: Ciekawa sytuacja...
    From: xxx <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odp: Ciekawa sytuacja...
    Date: Sat, 15 Mar 2003 03:06:57 +0100

    Michal Sz. napisał:

    > Nie dostalem wlasnie zadnej wyplaty! Jak sie spytalem co sie dzialo z tymi
    > pieniedzmi co powinienem dostawac to po prostu "pomylka komputera" i nikt
    > tych pieniedzy nie pobieral... tyle wiem :(

    A tam pomylka komputera - pomylka decydentow, wierzacych w moc sprawcza
    samych komputerow - poki co umowy o prace nie sa zawierane droga
    elektroniczna.

    Jako byly wdrozeniowiec-administrator kadrowo-placowy jestem w stanie
    uwierzyc w ten wariant.

    Sprawa jest o tyle dziwna, ze wyglada jakby byla robiona "na lewo"
    rowniez w samej firmie - kazda kontrola wewnetrzna jest w stanie
    sprawdzic, ze nie ma sladu twojej obecnosci w firmie - jezeli cos chcesz
    podpisywac, to tylko swiadectwo pracy, ale tylko na zasadzie -
    "Przyjalem ...". Natomiast inne papiery, jak umowy czy listy obecnosci
    moga albo posluzyc do obciazenia Ciebie za jakies winy albo zostac
    uznane za poswiadczenie nieprawdy, co przy "braku swiadomosci" samej
    firmy o fakcie, moze w koncu wyjsc.

    Flyer