PracaGrupypl.praca.dyskusjeOchrona danych osobowych -helpRe: Ochrona danych osobowych -help
  • Data: 2004-06-23 11:04:52
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych -help
    Od: Nahia <n...@...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf [Wed, 23 Jun 2004 12:46:54 +0200]:

    > Rownież jesli pogadali, to wg mnie bedzie ciezko, bo jesli w LM
    > nie ma zastreznia, że prosi się o niekontaktowanie z obecnym
    > pracodawcą ( prośba o dyskrecję) , to pracodawca do którego
    > składa się aplikację, może stwierdzić, że zasięgał opinii
    > o pracowniku.

    Zgadza sie, zalozylam jednak ze skoro pepe zdawal sobie sprawe
    z tego ze taki kontakt oznacza dla niego utrate obecnej pracy
    to taka prosbe w dokumentach zawarl.

    W zasadzie i tak to wiele nie zmienia...

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]