PracaGrupypl.praca.dyskusjeObiecanki cacanki...Re: Obiecanki cacanki...
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Obiecanki cacanki...
    Date: Fri, 26 Jun 2009 13:37:07 +0200

    Dnia Fri, 26 Jun 2009 12:51:50 +0200, Negatyw napisał(a):

    > Wg mnie nie jest temat wart biegania po Sądach.

    Nie mniej wysłanie dwóch, trzech listów z ZPO nie jet aż tak uciążliwe i
    drogie - ja bym poprowadził ta korespondencje z tym zleceniodawcą.

    > PiP podpowiedział mi, że SAM nie mam szans na wygranie takiej sprawy.

    To później już weźmiesz (wynajmiesz) sobie pełnomocnika :)

    > Skorumpowani pracownicy

    ??
    To "państwowy" zleceniodawca??
    Chyba 'troszkę' nadużyłeś wyrażenia "skorumpowany' w tej materii ;)

    > i tak złożą zeznania pod pracodawcę - bo mają chleb od niego.

    Ale (nie mam czasu teraz szukać) pisałeś że masz dowody na to że to
    zlecenie wykonywałeś przecież. Więc czego się obawiasz? Wysyłaj ten
    rachunek, potem wezwanie do zapłaty, a potem do jakiejś kancelarii niech Ci
    napiszą pozew o zapłatę i jazda :)

    > Takie życie...

    Niestety, ale masz już doświadczenie w takich kwestiach. Masz z jednej
    strony szczęście - dobrze że to tylko miesiąc pracy a nie kilka/naście ;)

    > Pozdrawiam

    Ja bym nie odpuścił - skoro ten zleceniodawca stosował takie zagrania
    wcześniej i teraz też mu się udało - to może już kolejnych nie będzie robił
    w bambuko - poczuje stan zagrożenia po Twoim 'targaniu" a i zobaczy że
    jednak się poduczyłeś i że "zatrybiłeś" i stanowisz potencjalnie groźnego
    adwersarza.