PracaGrupypl.praca.dyskusje[OT] artykul we "Wprost" › Re: [OT] artykul we "Wprost"
  • Data: 2004-07-30 22:09:11
    Temat: Re: [OT] artykul we "Wprost"
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net> szukaj wiadomości tego autora

    Asia Witek wrote:
    > http://www.wprost.pl/ar/?O=63878&C=57

    Cóż ... Jestem zażenowany - pod artykułem podpisany jest jako jeden z
    autorów p. Fijor, którego publicystykę znam z "Najwyższego Czasu"
    Korwina-Mikkego i bardzo sobie chwalę. A tu - niestety sz. autor puścił
    takiego bąka, że właściwie nawet nie bardzo wiadomo od czego zacząć
    komentarz. To że pokazało się we "Wprost" to mnie akurat nie dziwi, bo
    ta gazecinka z refleksem szachisty próbuje uchodzić za
    prokapitalistyczną i wolnorynkową. To znaczy w czasie kiedy JKM i szereg
    ludzi z jego kręgu mówili o tym co oznacza wolność i wolny rynek,
    "Wprost" wygwizdywało ich i wymyślało im od oszołomów, po czym po paru
    latach zaczeli się (Wprost) stroić w katońskie szatki wolnorynkowców.
    (Przedtem byli jawnie aroganckimi, agresywnymi i demagogicznymi
    przygłupami. Teraz są farbowańcami. Ale arogancja, agresywność,
    demagogia i przygłupowatość też im najwyraźniej jeszcze trochę została,
    co ilustruje w/w artykuł.)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz