PracaGrupypl.praca.dyskusjeOT - Z nudy › Re: OT - Z nudy
  • Data: 2003-01-05 11:55:46
    Temat: Re: OT - Z nudy
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    Moze troche zgrzeszylem ;), ale post zrodlowy napisalem bo nikt nic nie=20
> [...]
    >
    > Co do psychologa --> jestem swiadom swoich ulomnosci dlatego na przyklad =
    >
    > nie startuje do jakis prac gdzie wg. "carskiego ukazu"=20
    > podwladny/pracownik musi byc cichy itd. Po prostu gdyby do mnie podeszla =
    >
    > jakas Paniusia/Panek i zaczela sie madrzyc (widok czesto spotykany w=20
    > sklepach) to raczej bym nie wygladal na zadowolonego --> naprawde w=20
    > skrajnej postaci mialbym twarz japonskiego demona :).
    >
    > I nie jest mi z nimi (ulomnosciami) zle --> wszelkie poprawki zachowania =
    >
    > nie wynikajace z mojego wlasnego przeswiadczenia traktowalbym jako=20

    Moze gospodarka magazynowa+ logistyka sa srodowiskami pracy, gdzie moglbys
    sie zrealizowac? Sa studia podyplomowe w tym kierunku, a magazyny ma prawie
    kazda firma.

    Zeby zarzadzac magazynem i stanami dobra znajomosc komputera i inteligencja
    jest bardzo wskazana, a do zarzadzania magazynierami i kierowcami masz
    naturalne predyspozycje fizyczne + wspomniane spojrzenie mogace zmotywowac do
    wydajniejszej pracy na chwale firmy ;)
    To naprawde ciezki kawalek chleba, ale jesli by cie to zainteresowalo, to
    sugerowalbym wymiane narzedzi pracy z innego Twojego postu na prace
    magazyniera w jakiejs z wiekszych firm polaczona z uzupelnieniem kwalifikacji.

    > Flyer

    Pozdrawiam
    Krzysztof