PracaGrupypl.praca.dyskusjeReflekasja po powrocie z UP ... › Re: [OT] Re: Reflekasja po powrocie z UP ...
  • Data: 2006-11-10 11:50:24
    Temat: Re: [OT] Re: Reflekasja po powrocie z UP ...
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 09 Nov 2006 19:47:13 +0100, Kira wrote:

    >Przepięknie ci to wyszło :)))

    Musiałem się rozluźnić, bo pisałem papiery właśnie do skarbówki (swoją
    drogą jest to 3. państwowa instytucja której muszę podać te same
    informacje, co pozostałym kawopijcom).
    A tak w ogóle, to masz może jakiś e-mail, na który mógłbym się
    odezwać? Bo parę miesięcy temu kilkakrotnie próbowałem odezwać się na
    ten z nagłówka wiadomości, ale nic nie dochodziło.

    --
    pozdrawiam
    Bremse