PracaGrupypl.praca.dyskusje100 zł godz./ dzięki komputerowi › Re: [OT] Re: 100 zł godz./ dzięki komputerowi (was: 100 zł godz./ dzięki komputerowi)
  • Data: 2005-11-17 17:21:58
    Temat: Re: [OT] Re: 100 zł godz./ dzięki komputerowi (was: 100 zł godz./ dzięki komputerowi)
    Od: "Aga Bej" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1h7yqghnvpb1a$.dlg@kapselek.net...

    > Hmm.. a mnie kazdego dnia srednio 10 osob chce sprzedac viagre :D

    Kiepski jesteś. Mnie juz propowano inwestycje w "progresywnych rynkach
    azjatyckich", współudział w brazylijskiej kopalni diamentów, inwestycje w
    chinską kablówke, zdjęcia japonskich nastolatek, 23 tony ukrainskiej stali i
    jeszcze coś tylko za cholerę nie mam pojecia co bo było po Chińsku :)

    --
    Książę Stepów, Słońce Mongolii, Największy Chan na Zachód od Koluszek
    Aga Bej