PracaGrupypl.praca.dyskusje[OT] Odliczanie zdrowotnego w pit-5 › Re: [OT] Odliczanie zdrowotnego w pit-5
  • Data: 2006-02-19 23:25:12
    Temat: Re: [OT] Odliczanie zdrowotnego w pit-5
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19 lut 2006 w liście [news:dtaq3t$af8$1@opal.futuro.pl] Piotr
    [s...@r...com] napisał(a):

    > W PIT-5 odliczasz 7,75% podstawy ubezpieczenia zdrowotnego. Kwotę
    > podstawy znajdziesz na stronie ZUSu, jest też na deklaracji DRA.

    Czyli w przypadku stycznia będzie to:

    1871,73 * 7,75% = 145,05 zł?

    Jeszcze jedno pytanko: czy jeżeli w styczniu nie miałem dochodu
    zmuszającego do rozliczenia się z pit-5, to czy odliczenie grudniowego
    zdrowotnego, płaconego w styczniu nie wchodzi w grę, czy moge np. w
    następnym picie odliczyć i grudzień i styczeń?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/