PracaGrupypl.praca.dyskusjeDługie CV i co z nim począć?Re: [OT]Długie CV i co z nim począć?
    From: Kanta <k...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT]Długie CV i co z nim począć?
    Date: Mon, 06 Jun 2005 09:29:43 +0200

    Użytkownik Tomasz Brzeziński napisał:

    > Tak zupełnie na marginesie: tylko czego tak łżą?

    no ja się też zastanawiam, długo żyłam w przeświadczeniu, że niemożliwe
    żeby normalnie myślący człowiek łgał w cv, bo przecież się to nie
    opłaca. ale po mojej ostatniej rekrutacji i po kilku następnych
    zauważyłam, że ludzie to naprawdę robią :o

    > 12 rozmów z kandydatami, z czego 9 zakończyło się dość szybko - w momencie,
    > kiedy dotarliśmy do pierwszego kłamstwa w CV.

    statystyka porażająca ;)

    > Disclaimer: ja oczywiście nie odnoszę się do uczestników tego wątku, tak
    > sobie klnę na marginesie, bo stężenie absurdu podczas tej rekrutacji
    > wyraźnie wywarło presję na mój wentyl bezpieczeństwa.

    niby tak ale pomyśl sobie, że są pracodawcy, którzy robią w identyczny
    sposób, na rozmowach kwalifikacyjnych roztaczają wizję rozwoju, kariery
    i premii, a póżniej okazuje się, że po dwóch czy trzech mieisącach znowu
    trzeba się zabrać do szukania pracy, więc może jedno pociąga drugie?

    papatki