PracaGrupypl.praca.dyskusjeOS3 multimedia - opinie / pracaRe: OS3 multimedia - opinie / praca
  • Data: 2006-05-02 09:37:29
    Temat: Re: OS3 multimedia - opinie / praca
    Od: "galathea" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałem zapytać o pracę w firmie OS3 multimedia - warunki i
    > płace. Czy ktoś z Was pracował/pracuje w tej agencji?

    Uzupełnienie: chodzi mi o stanowisko webmastera i grafika.

    Z tego co widzę to duża firma - jedna z czołowych w kraju - czy naprawdę nikt
    nic nie wie ;)? Przecież w takiej agencji na pewno pracowało/pracuje sporo osób
    i nie wierzę, że nie korzystają z usenetu. Chyba, że jest tak źle, że nie warto
    się wypowiadać ;)??
    --
    pozdrawiam