PracaGrupypl.praca.dyskusjeO przeniesieniu do rezerwy !!! › Re: O przeniesieniu do rezerwy !!!
  • Data: 2002-03-16 23:17:57
    Temat: Re: O przeniesieniu do rezerwy !!!
    Od: "Bober, Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Sz. <m...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a6qk9o$3q1$...@n...tpi.pl...
    > Bez obaw. Idz do WKU. Od reki wpisuja przeniesienie do rezerwy (ja bylem w
    > listopadzie a bronilem sie w czerwcu). Z tego co wiem, to obejmuje to tez
    > absolwentow 2002. Nie ma znaczenia Twoja data urodzenia tylko data obrony.

    Dokładnie. Data urodzenia nie ma znaczenia.
    Sam byłem w SPR'ze i byli ze mną ludzie i 30 letni tzn. rocznik 71
    (bo to bylo w tamtym roku)
    A w tym roku ( a dokładnie już od października tamtego)
    niestety MON nie ma kaski na przeszkolenie wojskowe absolwentów
    wyższych uczelni (dziura budżetowa, powodzie i rządy AWS-u).

    > Pozdro!
    > Marcin

    również pozdrawiam
    oficer rezerwy Chester